Pagini

marți, 24 aprilie 2012

Voyo vs Vplay

Ambele sunt aplicatii web romanesti, destinate transmiterii de materiale video, in special seriale si emisiuni, dar hai sa vedem cum se prezinta ele puse fata in fata:


 VOYO
  • Pe bani: abonament lunar de 3 euro+tva, cu acces limitat ce include emisiunile ProTv, unele seriale si filme. Restul filmelor sunt platite separat. La incheierea abonamentului utilizatorii nu mai pot viziona filmele deja platite, mai mult filmul odata platit poate fi vizionat doar in decurs de 24 de ore.
  • Se pot viziona seriale si emisiuni marca ProTv, AcasaTv, Sport.ro etc..
  • Distribuie filme
  • Nu are suport de video-sharing
  • Transmisie video buna.
  • Interfata grafica decenta... personal mi se pare cam incurcata, nu prea intuitiva
  • Bagat pe gat de ProTv
VPLAY
  • Gratis
  • Nu distribuie mizeriile de seriale si emisiuni Pro, la care oricum nu te-ai uita, exceptie evenimentele sportive de pe Sport.ro care ar merita banii
  • Nu distribuie filme, doar seriale (varietate cu mult mai mare decat Voyo) si videoclip-uri (diverse, nu doar muzicale)
  • Are suport de video sharing, utilizatorii pot sa-si incarce propriile materiale video
  • Transmisie video buna, uneori exista problema cu lungimea de banda, iar unele seriale se agata, se intampla la episoadele noi
  • Interfata cu utilizatorul excelenta, functii de cautare dupa titluri, seriale impartite pe sezoane, functie de urmarire automata a unui serial, notificai episoade noi..
  • Nu e bagat pe gat de ProTv


Personal, mie mi se pare scarbos Voyo, in special modul agresiv in care ne este bagat pe gat. Nu am problema cu pay-per-view-ul, si as plati cu cea mai mare placere daca sistemul celor de la Pro nu mi s-ar parea de-a dreptul nesimtit. De exemplu in strainatate la emisiunile gen X-Factor, Idol, Got Talent, filmele respective apar pe youtube, pe canalul oficial al emisiunii de multe ori, gratis pentru toata lumea sa le revada ori de cate ori vor. La noi Pro-ul cere un abonament de 3euro+tva pentru treaba asta? Adica nu platesc aia din Anglia da sa platim noi la Pro, ca om avea talente mai de valoare sau ce? Legat de filme, pai eu platesc filme, platesc de exemplu pe PSN, si pot sa ma uit la ele cand vreau; odata ce am platit dreptul de vizionare a unui film, pot sa ma uit la el.. ca doar asa e normal. Pro TV pentru aceeasi suma de bani imi limiteaza acest drept, adica cumpar bomboane dar daca nu le manc pana la ora 12 adio.. Desigur am optiunea daca nu-mi convine sa nu-mi fac abonament, sau daca nu-mi comvine sa nu ma uit.. SI PROFIT DE EA.. ei bine eu NU-MI FAC ABONAMENT.